söndag 23 januari 2011

Första inlägget på egen hand...

Ja, då var det söndagkväll. Ska snart förbereda morgondagens lektioner, men först ska jag inviga min nya blogg.

Helgen inleddes med besök hos min kära mor, tillsammans med Johanna och Linnéa. I lördags kom Johanna och Linnéa hit. Johanna hade några ärenden att uträtta på stan, och jag och Josefin följde mer än gärna med. Linnéa underhöll under tiden sin morfar. På så sätt fick även Bengt lite egen tid med Linnéa innan han var tvungen att åka till jobb.

Jonathan följde med Bengt hit på natten, och stannar till måndag. Johanna och Linnéa åkte hem i förmiddags.

Nu sitter Josefin, Jonathan och Bengt och tittar på handbollen. Något högljudda är de!

Mysig helg, alla barnen har varit här, och jag har dessutom fått lite tid med min älskade mor.

3 kommentarer:

  1. Tack för helgen! Mysigt som alltid, puss från dotter och dotterdotter! <3

    SvaraRadera
  2. Den som lever får se ? eller tro det den som vill!Älskar dig
    Kram MOR

    SvaraRadera
  3. Tack själv, lilla Johanna! Håller med... Puss
    Gulliga lilla mor, vi får väl se... Puss på dig med.

    SvaraRadera