söndag 23 januari 2011

Shopp-stopp!!

Jag har hur mycket kläder som helst!! Efter en viktminskning på 18,6 kg passar numera alla mina kläder som finns i klädkammaren. Ja, vissa har ju blivit för stora och gallrats bort, men jag givetvis kompletterat detta bortfall (med råge). Därför tänkte jag nu försöka mig på något så vågat som att lova mig själv (och alla andra, framförallt min älskade make) att jag inte ska handla några kläder alls på ett helt år. En sak behöver jag dock införskaffa till sommarens Greklandsresa - en ny bikini. Inte för att de jag har är fula på något sätt, men de är något för stora, och då i synnerhet ovandelarna.

Observera, det gäller endast kläder till mig själv, kläder till barnbarn är helt ok att inhandla!

Ett minne blott...

2 kommentarer:

  1. Hahaha, det där har vi hört förr, tror tyvärr inte att du klarar det men du får väl se till att motbevisa mig.... ;) Puss

    SvaraRadera
  2. Ja visst har ni hört det förut, men skam den som ger sig... Puss

    SvaraRadera