måndag 11 april 2011

Idag är det måndag och jag börjar veckan med lite positiva tankar. =)

Tycker att det är en bra idé det här med positiv fokusering. Såg listan på Johannas blogg, idén kommer från Jenny. Så här kommer min lista.

Idag är jag glad för att...
  • våren är här på riktigt.
  • jag är mormor.
  • jag har världens bästa familj.
  • det bara är sju veckor kvar tills Bengt och jag åker till Grekland.
  • jag har massor med kläder som nu är alldeles för stora.
  • jag snart ska gå ut med mina hundar i det vackra vädret.

3 kommentarer:

  1. Visst är det en bra idé! Du kan lämnan en kommentar på Jennys blogg så länkar hon till din sen. =) Härlig helg du haft! PUSSAR!

    SvaraRadera
  2. Ilma, Molla, Tutt- Tutt, Mimmi. Massa Vovvar. Sagt av Linnéa idag. =)

    SvaraRadera
  3. Positivitet är bra.Jag har varit på banken i 2 timmar, sen till Ljungen hos goda vänner ( 2 par)
    Nu helt slut i huvudet och det är positivt för jag vet ju vad det beror på !!!
    Kram MOr

    SvaraRadera