torsdag 7 april 2011

Intensiva dagar!

Veckans två arbetsdagar är avklarade. Två hektiska dagar, mycket är på gång just nu. Nya gruppsammansättningar efter påsk och det är inte så positivt, varken för studerande eller lärare. Men ibland får man bara försöka gilla läget...

Igår var jag hos Anette och blev klippt. Länge sedan jag var där, har klippt mig på närmare håll ett tag. Men den frisör jag går hos i Landskrona hade ingen tid förrän om en månad, och det passar inte mig att vänta så länge. Skulle ändå till Malmö igår, så jag bokade en tid hos Anette istället. Tror att jag gör så i fortsättningen, försöker få tid hos Anette i samband med andra ärenden i Malmö. Trevligt att "snacka lite skit" med en god vän samtidigt som man blir snygg i håret!

Fler händelser:
  • Min läkare ringde in kompletteringarna till läkarintyget i måndags, sjukskrivningen godkändes äntligen, och pengar från Försäkringskassan kom igår.
  • Josefin är sjuk, och har varit här i tre dagar. Trevligt! (Ja, inte att hon är sjuk, utan att ha henne här.)
  • Jag har haft ont i nacke och rygg i tre dagar nu, och det är INTE trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar