lördag 12 mars 2011

GULDMEDLEM!!!!

Jag har precis varit på min sjätte och sista invägning på jämviktsprogrammet hos Viktväktarna. Det innebär att jag numera är guldmedlem och fortsättningsvis kan väga mig och medverka på möten utan att det kostar mig något. Detta under förutsättning att jag inte går upp mer än två kilo över min målvikt. Men det tänker jag absolut inte göra! Min målvikt är 75 kg och jag väger nu 72,8.

Fördelar med viktminskningen är:
  • bättre självförtroende
  • jag är smalare
  • jag kan ha jeans och en topp
  • alla kläder sitter mycket bättre
  • jag kan ha figursydda kjolar och klänningar
  • jag har väldigt sällan ont i magen
  • problem och värk med hälarna är borta
  • jag känner mig snygg
  • jag är mer fysiskt aktiv
  • trevligare att ha sex
Nackdelar med viktminskningen är:
  • jag kan inte äta vad jag vill, när jag vill (men egentligen är det ingen nackdel då konsekvensen av detta blir att alla fördelar försvinner)

Aldrig mer vill jag se ut så här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar