lördag 5 mars 2011

Vågar jag skriva att våren är på väg...

Sist jag skrev det så vände det och blev vinterkallt igen. Men nu så...

Efter en lång runda med hundarna i morse var det dags för ett besök på Viktväktarna. Jag har inte varit där på tre veckor, men det hade gått bra. Jag håller vikten, vilket är meningen nu när jag går på jämviktsprogrammet. En vecka kvar sen är jag GULDMEDLEM!

Nu har jag precis kommit hem efter en minirunda på stan. Jag ska på dammiddag ikväll till Sussie i Svalöv. Hon fyller år och då vill man ju ha med sig en liten present. Hittade även en fin bok till Linnéa. Tror också att hennes mamma kan ha stor nytta av den (samt hennes mormor).

En bok med många olika bilar
av alla möjliga märken och modeller.

3 kommentarer:

  1. det Kan ju inte bli vinter igen!! Måste väl bara bli varmare? Det vill jag tro
    kram MOR

    SvaraRadera
  2. Nej, om allt går som det brukar, så ska våren vara på väg. Mars = vår! Puss till dig, lilla mor.

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja den var ju skitbra även om jag inte precis kommer att tycka att den är så rolig att titta i. Men vad gör man inte för sina barn? Kram =)

    SvaraRadera