fredag 25 mars 2011

Tråkigt, tråkigt och åter tråkigt...

Jag är ganska trött på att vara hemma nu, två månader är lång tid. Men från och med nästa vecka ska jag jobba två dagar i veckan, och det ska bli så skönt. Eftersom jag känner så, så bör jag vara på bättringsvägen, eller hur? Men det är bäst att mjukstarta så man inte går in i väggen igen.

Bengt stackaren, ska jobba helg, fredag och lördag till kl 01. Och lite synd om mig är det också, som ska sitta här alldeles för mig själv. Skulle egentligen passat Linnéa imorgon (vilket jag sett verkligen sett fram emot) men de är sjuka allihopa. Synd om dem också, fast mest synd om mig. =) Kanske åker jag med Bengt in i morgon, träffar vänner eller åker till mor en stund, eller både och. Jag får se vad som händer...

Gnällig är jag också på grund av att jag var hos tandläkaren i morse. Tillhör inte mina favoritsysselsättningar. Lagade ett hål, en gammal fyllning hade lossnat och ett hål hade bildats där under. Ett stort hål, på gränsen till rotfyllning. Om jag får ont ska jag tillbaka för då behövs det troligen rotfyllas. Fy, hoppas verkligen inte det!

Var en runda på stan under eftermiddagen. Handlade ett par saker till Linnéa (det blir lite roligare då):

Tröja från Kappahl.

Klänning på rea från Lindex.

1 kommentar:

  1. Jättefina saker! Linnéa och jag tackar! Ni får gärna låna Linnéa en stund imorrn, hon blir iaf glad av att få komma ut o leka lite....

    Skönt att det gick bra med tanden, rotfyllning låter hemskt!
    Puss=)

    SvaraRadera