torsdag 17 mars 2011

Tur att man inte är så ombytlig av sig...

Denna vecka har jag ätit i princip samma typ av mat alla dagar. Inga problem för mig, om jag gillar något är det helt okej att äta det några dagar i rad. Men imorgon blir det nog lax och spenat...


Min hemmalagade "skafferi-och kylrensarpizza" på tortillabröd. Fyllningen har som sagt varierat utifrån utbudet i kyl och skafferi - tomat, fetaost, oliver, camembertost, tomatpuré, spenat, oregano, "vanlig" ost, kalkonkött och hot bearnaisesås är de ingredienser som har fyllt mina tortillabröd dessa dagar.

3 kommentarer:

  1. Hehe, samma här. Tog fram en viktväktarfalukorv igår o den lär ju räcka i tre dagar nu. Men man kan ju variera tillbehören iaf. =)

    Pizzan såg RIKTIGT god ut, det får du bjuda på nångång. Iaf färre points än i en riktigt pizza. =) PUSS

    SvaraRadera
  2. Ser jättegott ut, jag äter också samma mat i flera dagar
    Kram MOR

    SvaraRadera
  3. Att äta samma mat flera dagar i rad är tydligen ett släktdrag. =)

    SvaraRadera