torsdag 24 mars 2011

Minskning i centimeter.

Hittade ett dokument i min dator från sommaren 2009. Då hade jag en tanke om att jag skulle gå ner i vikt och tog därför olika mått på min kropp. Dock var det ju inte förrän mer än ett år efter detta som jag verkligen tog tag i viktminskningen, och då hade jag lyckats lägga på mig säkert 5-6 kg till. Men om jag utgår från måtten från 2009 så har jag minskat ungefär så här mycket:
  • rumpa - 17 cm
  • midja - 17 cm
  • lår - 8 cm
  • byst - 7 cm
  • knä - 6 cm
  • överarm - 5 cm
  • vad - 4 cm
Inte illa! Och då är det troligen ytterligare några centimeter på vissa områden. Skönt att jag inte minskat för mycket runt bysten, faktiskt nästan lika mycket runt knäna... Märkligt, men helt ok! =)

2 kommentarer:

  1. Ja, tänk vilken skillnad!!! sjukt att du minskat så mycket runt knäna!! =)
    Ångrar nu att jag aldrig mätte, speciellt magfläsket för där har det ju försvunnit en hel del. =) PUSS

    SvaraRadera
  2. Märkligt med dina knän?? Får väl mäta mina! Tänk om jag inte törs gå ut för att de som bysten har minskat och jag kanske ramlar omkull !!
    Kram MOR

    SvaraRadera