torsdag 24 februari 2011

En dag på Limhamn.

Igår tillbringade jag nästan hela dagen på Limhamn. Först hade jag träff med min kollega Tina. Vi åt linssoppa på ett litet mysigt ställe på Järnvägsgatan, och sen blev det fika hemma hos henne. Därefter gick jag hem till mor och hjälpte henne att sätta upp gardiner i kök och matrum. Fint blev det!

Strax innan klockan 18 var det dags att vandra ner till Järnvägsgatan igen. Vi hade bokat bord på restaurang Limone tillsammans med Johanna. Vitlöksbröd, vin och en god pastarätt och sen var vi proppmätta. Hem en sväng till mor igen, innan jag tog buss och tåg hem till Landskrona igen.

I tisdags var jag hos Johanna och Linnéa hela dagen. Så här roligt hade Linnéa när hon lekte med Johannas trosskydd (lite suddiga bilder, som vanligt när man försöker fånga Linneá på bild):



2 kommentarer:

  1. Så koncentrerat och så roligt hon verkar ha
    Behövs inga leksaker där inte
    Kram Mor

    SvaraRadera
  2. Haha min lilla skitunge! Nu är hon så trött på att vara hemma att inte ens trosskydden roar längre. Kom o ta oss härifrån! Puss

    SvaraRadera