fredag 11 februari 2011

Hembakat är mums!

Det blev inget besök hos Johanna och Linnéa igår. Johanna kände sig inte riktigt ok, behövde vila och ställde in träningen. Så jag gjorde ingenting, vilket ju är precis vad jag ska göra... Jo, jag hjälpte Bengt att gå med i Facebook. På tiden, han hamnar ju utanför allt socialt liv annars, stackarn!

Var uppe hos Josefin en liten, liten stund vid tiotiden på kvällen. Hon hade gjort äpplepaj med vaniljsås och det blev en bit till mig med. Så gott! Tur att mina döttrar är mer roade av att baka än vad jag är, annars hade man aldrig ätit hembakat numera.

Idag ska det städas lite, för ikväll kommer två vänner från Svalöv på besök. Bengt jobbar hela helgen, vilket är trist, både för honom och mig.


Äpplepaj är mums!

2 kommentarer:

  1. du kunde ju spart en bit till mig med !
    Men jag får väl börja baka så småningom. det ser gott ut
    Kram MOR

    SvaraRadera
  2. Den hade ju blivit möglig... Vi kan kanske baka en när jag kommer och sover över. Puss.

    SvaraRadera