torsdag 10 februari 2011

Träningsvärk...

Jag har träningsvärk! Och det var väldigt länge sedan jag hade det sist. Det känns faktiskt ganska skönt. Som ett bevis på att jag har muskler i kroppen, och att de kanske till och med går att bygga upp igen. =)

Igår var en riktigt bra dag. Jag var ute mycket och tränade som sagt för första gången på länge. Min eftermiddagspromenad med hundarna varade i 1 timme och 40 minuter. Vi gick nästan hela vägen till Borstahusen, och sen gick vi strandvägen hem. Vädret var underbart så vi fortsatte och gick runt hela Citadellet uppe på vallarna.

Idag ska jag passa Linnéa en lite stund när Johanna tränar. Ska åka in vid 16-tiden. Josefin passar hundarna och jag får låna hennes Jojo-kort. Mitt har gått ut, och jag tänker inte ladda det förrän jag ska börja jobba igen. Det kostar ju en del - 1060 kr för 30 dagar.

Vilma och Molli, som vanligt mest med nosen i marken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar