tisdag 8 februari 2011

Fy vilken natt!

Jag trodde inte att vi skulle märka så mycket av stormen nu när vi bor i lägenhet mitt i stan, men så fel jag hade. Rutorna vibrerade, huset skakade och på gården for möbler, cyklar och soptunnor omkring (+ en massa sopor som något idiot bara ställt ut). I lägenheten under oss blåste ett fönster ut och landade på (vårt) trädgårdsbord som gick i bitar. Så nu är gården full av glassplitter, sopor, omkullvälta cyklar och stolar samt delar från det trasiga bordet. Jag har ringt Heimstaden, får väl se när de kommer. De reagerar ju inte alltför snabbt på felanmälningar. . .

2 kommentarer:

  1. Ojdå, jisses! Så mycket märkte inte ens vi av stormen i vår villa med tunna, tunna fönsterrutor. Stackars era grannar, de måste ju blivit skiträdda när fönstret blåste sönder! Fint du har ordnat det med sidtext o rubrik! Puss!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, natten var hemsk. Det knakade överallt och jag sov jättedåligt. Hoppas att det avtar
    Kram MOR

    SvaraRadera