tisdag 15 februari 2011

Ompysslad.

Igår blev jag ompysslad, dvs bjuden på mat och dryck, hela dagen. Skönt och trevligt! Jag började dagen hos min käre far och hans lika kära sambo Margareta. Dit kom också Linnéa som vi skulle passa några timmar när hennes föräldrar shoppade loss på Bauhaus, Ikea och Babyland. Vi busade, åt lax och tittade på pippiarna vid småbåtshamnen. När Linnéa var hämtad promenerade jag bort till min kära mor (efter ett kort stopp hos min kollega Tina). Väl framme hos mor (efter en fruktansvärt kall och blåsig promenad) bjöds jag på smörgås och därefter vin, ost och lite chokladgott. En mysig dag!

Några suddiga bilder på en aktiv Linnéa som inte alls vill vara stilla när mormor fotograferar.

Nu ska jag läsa en bok...


... trodde du ja. Haha, lurad...

Linnéa dansar och försöker samtidigt byta kanal.

1 kommentar:

  1. Hahaha, det är min Linnéa det =)

    Skohyllan står nu i hallen, lite trångt blev det men mer ordning iaf.
    Du får göra som jag, välja ett rum i lägenheten som du har fullt med färger i, den kan resten vara neutrala. Jag föreslår matrummet.... =)

    Puss

    SvaraRadera