onsdag 9 februari 2011

I natt jag drömde...

Drömde om jobbet i natt. Jag skulle bl a möblera om i mitt arbetsrum. Men det märkliga var att jag hade SÄNGEN i arbetsrummet, tillsammans med vårt matrumsbord som var mitt arbetsbord. Ett tecken på att jag jobbar för mycket, eller?

Idag har jag varit och tränat med Josefin. Tänke försöka komma igång med det under dessa veckor. Tanken är ju att jag ska ta hand om mig själv, och motion ska vara bra för tillfrisknandet, sade läkaren. På fredag ska vi träna igen. Innan jag tränade var jag ute i över en timme med hundarna, och snart är det dags för dagens andra runda.

Igår var en mysig dag. Jag var hemma hos Johanna och Linneá, och de hade besök av Johannas trevliga vänner, Lisa och Marie. Lisa hade med sina två söta döttrar, Tuva 2 år och Maya 2 månader.

Linnéa, Tuva och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar