fredag 25 februari 2011

I god tid!

Min mor har alltid lärt mig att man ska vara ute i god tid. Idag tror jag att hon skulle vara väldigt stolt över mig - jag kom en hel månad för tidigt till tandläkaren!!! Hade fått tid fredagen den 25, och trodde såklart att det var den 25 februari, men så var det inte, det var fredagen den 25 mars. Som det kan bli...

Men jag kom ju upp tidigt, för lite i åtta gav jag mig iväg, nyduschad, mejkad och med nytvättat hår. Inget ont som inte har något gott med sig, eller...??! (Hade nog hellre legat kvar i min varma sköna säng ett tag till.)

2 kommentarer:

  1. Helt tokig är jag inte för i så god tid behöver du inte vara ute !!!
    Kram MOR

    SvaraRadera
  2. O jag missade min tandläkartid förra veckan. De ringde och undrade var jag blev av. Sån är jag.... Puss

    SvaraRadera