söndag 13 februari 2011

Helgen...

  • "Tjejmiddag" i fredags tillsammans med Sussi och Anita från Svalöv/Teckomatorp.
  • 100-årsfest (Peter Wästberg med kompis 49+51) på Elinelunds koloniområde. Tyvärr fick jag gå ensam, då Bengt jobbade och inte fick ledigt.
Fredagens middag slutade redan kl 22, vilket var ganska skönt. Fredagstrött, även om jag inte jobbar. På lördagens fest var jag i form ett tag, men vid 22-tiden kände jag mig mätt på fest och folk. Kände inte så många, och även om jag för det mesta inte har problem att prata med vem som, tog det emot igår. Synd, för allt var jättefint ordnat, god mat, bra musik och trevliga människor. Bengt hämtade mig ca 00.30 och då var det skönt att äntligen få åka hem. Så tråkig var jag...

Idag ska vi inte göra något speciellt. Bara titta på teve, tvätta lite och äta gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar