onsdag 16 februari 2011

Musik är underbart!

Igår gjorde jag absolut ingenting!

Efter att ha varit ute tidigt på morgonen i det otäcka vädret (tandläkarbesök kl 8.20) bestämde jag mig för att inte gå ut mer på hela dagen. (Hundarna var hos farmor, annars hade det varit svårt att stanna inne.) Så igår blev en dag framför teven och datorn. Ok, jag renbäddade sängarna, tömde diskmaskinen, duschade och tvättade håret, men mer än så gjorde jag inte. Skönt, men ganska tråkigt. Tur att alla dagar inte är sådana.

Jag har, säkert sist av alla, börjat använda Spotify. Så himla bra, i princip all musik samlad på ett enda ställe, bara att leta upp det man gillar och sen spara i olika spellistor. Jag lyssnar sällan på musik, varför vet jag inte. Men nu när jag verkligen ska anstränga mig för att göra saker som jag mår bra av, kom jag på att musik faktiskt är något som gör mig väldigt glad. Så nu spelas det musik dagarna i ända.

En bild från svunna tider:
Musik gör mig glad och dansa är kul (även om jag dansar hellre än bra).
Men vem bryr sig... =)

2 kommentarer:

  1. När är den bilden tagen ?Ja tänk vad man kunde hålla igång en gång i tiden !
    Kram MOr

    SvaraRadera
  2. Jag tror att bilden är tagen precis innan jag får veta att jag väntar Josefin, så 1989 bör det vara. Så länge sedan...

    SvaraRadera