torsdag 17 februari 2011

Inte längre helt grå...

Nu har jag varit hos frissan och gjort slingor, så nu är jag inte fullt så grå längre. Min frisör hade dock hastigt fått åka från salongen, då hennes son ramlat av cykeln och fått hjärnskakning. Därför blev jag slingad av en elev istället. Hon var duktig, men kanske lite väl försiktig. Skulle önskad att slingorna var något fler och då framförallt i luggen. Men jag får fylla på snart igen, så blir det nog bra. Betalade bara halva priset, och det var ju inte så illa.

3 kommentarer:

  1. Skönt att du är nöjd med håret och halva priset är ju alltid trevligt!
    Hade ni en mysig dejt? Vi skulle också behöva dejta här. Barnvakt?
    Rosa i köket kan du väl ha, blir säkert fint...
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja det var väl bra att få det till halva priset
    Kram MOR

    SvaraRadera
  3. Halva priset är ALLTID trevligt, det man investerar i blir liksom ännu bättre och snyggare då. =)

    SvaraRadera